Iztēles un formu pasaulē – radošās mākslas un dizaina nometne (1.–6. klase)

160.00

Šīs vasaras piedzīvojums kopā ar Skrivanek būs īpašs! Nepilnas dienas nometne “Iztēles un formu pasaulē” ir radošās mākslas un dizaina tematikai veltīta nometne, kur bērni aizraujošā un brīvā gaisotnē ļaus vaļu fantāzijai, eksperimentēs ar dažādiem materiāliem un veidos unikālus mākslas darbus – no instalācijām līdz sapņu ķērājiem un maskām. Mēs ar patiesu aizrautību palīdzēsim jūsu atvasēm attīstīt radošo domāšanu, estētisko izpratni un roku veiklību. Nometnes aktivitātes tiek plānotas tā, lai bērni mācītos caur redzēto, dzirdēto un darīto – piedaloties radošās darbnīcās, materiālu izpētes nodarbībās, mākslas projektu veidošanā un brīvas izpausmes aktivitātēs.

Uzmanību! Šeit netiek veikts pirkums, bet noformēts pieteikums. Ar Jums sazināsies Mācību centra Skrivanek personāls, lai vienotos par trupmākajām detaļām. Nākamajā solī, lūdzu, norādiet savu kontaktinformāciju un rēķina saņemšanas adresi. Maksājumu varēsiet veikt ar pārskaitījumu, vai arī pie mums birojā ar skaidru naudu vai bankas karti pēc rēķina saņemšanas.

Product total
Options total
Grand total
Category: Product ID: 14417

Description

PAR NOMETNI:

  • dalībnieku skaits no pieciem līdz desmit skolēniem vienā grupā;
  • nometnes pamatvaloda ir latviešu, ja nepieciešams, pasniedzējs izskaidro uzdotos uzdevumus arī angļu vai krievu valodā;
  • norises vieta: Rīga, Lāčplēša iela 87C;
  • vecāki var savus bērnus atstāt nometnes norises vietā 30 minūtes pirms nodarbību sākuma un sagaidīt 30 minūšu laikā pēc nodarbību beigām.

NOMETNES CENA IEKĻAUJ:

  • nometnei nepieciešamos materiālus;
  • radošās darbnīcas un projektus;
  • siltos dzērienus un nelielas uzkodas nodarbību laikā;
  • prezentāciju un radošo darbu nosūtīšanu vecākiem;
  • nometnes fotogrāfijas elektroniskā formātā.

KATRS DALĪBNIEKS DĀVANĀ SAŅEM:

  • T kreklu vai mugursomu.

NODARBĪBU METODIKA:

  • Tematiskās izpratnes uzdevumi:
    Interaktīvas lekcijas, diskusijas un komandu uzdevumi, kuru laikā bērni iepazīst dizaina un mākslas pamatus – krāsu teoriju, formu simboliku, kultūras kontekstus un dažādu mākslas virzienu nozīmi. Tiek organizētas sarunas par mākslas ietekmi uz cilvēka sajūtām, vēsturiskām un mūsdienu dizaina tendencēm. Bērni attīsta spēju argumentēt savus vizuālos risinājumus un diskutēt par estētiskām izvēlēm.
  • Praktiski pētījumi:
    Eksperimenti ar krāsām, materiāliem un formām, piemēram, krāsu sajaukšanas darbnīcas, tekstūru veidošana, gaismas un ēnas izmantošana telpiskajos darbos. Bērni paši analizē savus un citu darbus, veic formu un struktūru salīdzinājumus, novēro dabas objektus un pilsētvides dizainu, tādējādi attīstot spēju pētīt un interpretēt vizuālo pasauli.
  • Radošās darbnīcas:
    Mākslas un dizaina projektu izstrāde: bērni veido instalācijas, maskas, sapņu ķērājus un kolāžas no dažādiem materiāliem – audumiem, papīra, dabas elementiem un atjaunotiem materiāliem. Katrs projekts tiek attīstīts saskaņā ar dizaina domāšanas posmiem: idejas ģenerēšana, prototipēšana, pilnveide un prezentēšana. Grupas darbs un pašizpausmes veicināšana ir neatņemama daļa no radošā procesa.
  • Piedzīvojumu spēles:
    Izzinošas un radošas spēles kā “Atrisini dizaina mīklu!”, “Krāsu kodu izaicinājums”, “Kas es esmu – forma vai funkcija?”, orientēšanās uzdevumi darbnīcu telpā un dabā, tematiskas mākslas misijas un kolāžu stafetes. Šie uzdevumi stiprina bērnu sadarbības prasmes, radošumu un spēju pielietot iepriekš apgūto praksē, spēles formātā.

Attīstāmās kompetences

  • Estētiskā domāšana un vizuālā izpratne: bērni apgūst krāsu, formu un kompozīcijas principus, attīsta spēju analizēt un interpretēt vizuālos elementus mākslā un dizainā.
  • Radošums un problēmu risināšana: bērni izmēģina dažādas tehnikas un materiālus, eksperimentē un rada unikālus dizaina un mākslas darbus, attīstot spēju rast oriģinālus risinājumus.
  • Sadarbība un saziņa: komandu darbs radošajās darbnīcās, ideju prezentēšana, diskusijas par mākslas nozīmi un citu darbu interpretācija veicina prasmi sadarboties un skaidri izteikt savas domas.
  • Pašizpausme un kultūras apziņa: darbs ar simboliem, stāstiem un materiāliem no dažādām kultūrām palīdz bērniem izpaust savu identitāti un veicina izpratni par mākslas daudzveidību.
  • Motorika un koncentrēšanās: darbā ar dažādiem rīkiem, materiāliem un detaļām bērni pilnveido roku veiklību, precizitāti un spēju koncentrēties uz radošā uzdevuma izpildi.

Nodarbību programma 1.–3. klasei (7–9 gadi)

PirmdienaRadošā iepazīšanās ar krāsām un formām
Spēles un praktiski uzdevumi, kas veicina bērnu iztēli, pamatmateriālu iepazīšana un pirmās kompozīcijas veidošana.
OtrdienaTelpiskās domāšanas attīstīšana
Objektu veidošana no dažādiem materiāliem, radošas darbnīcas un individuālu darbu izstrāde ar formu, tekstūru un telpu.
TrešdienaSimbolika un pašizpausme
Masku un tēlu radīšana, stāstu veidošana par mākslas darbu saturu un nozīmi. Kultūras elementu apguve caur mākslu.
CeturtdienaKompozīciju veidošana un prezentācija
Darbu apvienošana, vizuālu ideju attēlošana vienotā formātā, sagatavošanās izstādei un prezentācijas prasmju attīstīšana.
PiektdienaNoslēguma diena un radošā brīvība
Darbu papildināšana, izstādes sagatavošana, bērnu prezentācijas, refleksija un kopīgas nometnes noslēguma aktivitātes.

Nodarbību programma 4.–6. klasei (10–13 gadi)

PirmdienaDizaina un estētikas pamati
Krāsu un formu eksperimenti, mākslas izpratne ikdienas dzīvē, diskusijas par dizaina nozīmi un pirmie praktiskie uzdevumi.
OtrdienaTelpiskie risinājumi un dizaina domāšana
Individuāli un grupu darbi ar instalācijām, objektu dizains, ideju radīšana un prototipu izstrāde.
TrešdienaStāstu un simbolu valoda mākslā
Kultūras motīvi, simbolika un radošā interpretācija. Pašizpausmes darbi un ideju dziļāka izstrāde.
CeturtdienaRadošo projektu sagatavošana
Komandas darbs pie gala projekta, ideju apvienošana, skiču un darba prezentācijas sagatavošana.
PiektdienaIzstāde un noslēguma aktivitātes
Sagatavoto darbu prezentācija, kopīga atgriezeniskā saite, radošā svētku noskaņa un nometnes izvērtēšana.

Additional information

Vecums:

10–12 gadi, 7–9 gadi

Nometnes tips:

Nepilnas dienas nometne

Nometnes tēma:

Mākslas un gleznošanas nometne

Apmaksa:

Lai garantētu vietu nometnē, lūdzam veikt pirmo iemaksu 50 EUR apmērā 7 dienu laikā no rēķina saņemšanas brīža. Dalības maksu iespējams samaksāt pa daļām skaidrā naudā/ar karti vai ar bankas pārskaitījumu pēc brīvi izvēlēta samaksas grafika.

Pilna samaksa jāveic ne vēlāk kā 14 dienas pirms dienas nometnes sākuma. Ne vēlāk kā 14 dienas pirms dienas nometnes sākuma ir iespējams informēt nometnes vadītāju par atteikšanos piedalīties nometnē. Ja informācija par atteikšanos no piedalīšanās dienas nometnē tiek saņemta no 10. līdz 14. dienai pirms nometnes sākuma, tad tiek atmaksāti 50% no dalības maksas, ja no 5.−10.dienai 30% no dalības maksas, ja informācija par atteikšanos tiek saņemta vēlāk, nauda netiek atmaksāta; Atsakoties no dalības dienas nometnē, minimālā summa, kas tiek ieturēta no samaksātas dalības maksas ir 50,00 eiro (piecdesmit eiro un 00 centi), kas sedz pasta un citus administratīvos izdevumus.